چادر ممنوع
چادر ممنوع
چادر یک حجاب سلیقه ای و کامله ولی از نظر ما چادر مال زیباترین،مهربان ترین و پاک ترین دختران جهان است 
قالب وبلاگ
نويسنده
دوستان من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چادر ممنوع و آدرس hejab10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

اگه دو خط دو طرف عدد قرار بگیرند    │ - │

عددرا مثبت می کنند

حتی اگر منفی باشند

دو خط که اسمشان قدر مطلق است

چادر من

قدر مطلق من است

چه خوب باشم چه بـــــد

از من انسانی خوب می سازد
 

یادم باشد قدر مطلق عدد را مثبت جلوه نمیدهد عدد را مثبت می کند.



نظرات شما عزیزان:

یاسمین
ساعت12:49---9 ارديبهشت 1392
به نظر من که چادر عالی من خودم چادریم

فریاد
ساعت12:45---19 آبان 1391
سلام مطلبت واقعا جالب بود. من بروزمبا "خدا نور است"

سيب سرخ
ساعت0:25---15 آبان 1391
عجب تعبيري جالبي... دوست دارم اين تعبيرهارو...

**فریاد بی صدا**
ساعت14:00---14 آبان 1391
سلام .
وب خیلی جالب و پرمحتوایی داری دستت واقعا درد نکنه.
به نظر من اگه کسی چادر رو قبول کنه مطمئنا با سر کردنش خودش خود به خود باهاش مأنوس میشه و کارایی که در شأن حجابش نیست و انجام نمیده. این صرفا و فقط نظر این حقیره. شاید بعضیا قبولش نداشته باشن و نخوان که بپذیرنش...
ولی اینم باید قبول داشت که بدون چادرم میشه حجاب کاملی داشت با پوشیدن یه مانتوی گشاد و مقنعه یا یه روسری بزرگتر میشه یه حجاب کامل و برتر داشت. اما به پای حجاب با چادر نمیرسه.
به منم سر بزنی خوشحال میشم . اگر با تبادل موافق بودی خبر بده. منتظرت هستم.


saeed
ساعت2:02---13 آبان 1391
دوست من سلام...
چن وقتی بود بهت سر نزده بودم چون وضعیت اینترنت شهرمون خراب بود
امروز بهت سر زدم که یه وقت فک نکنی طرفدار پروپا قرصت رو از دست دادی...


دختره
ساعت20:40---11 آبان 1391
سلام می بینم که دیگه تایید نکردی . چرا ؟؟؟؟؟؟؟ می تونستی جواب بدی نه اینکه صورت مسئله رو پاک کنی. در هر حال امیدوارم تو به هدفی که تو این وب داری برسی ولی به کمی منطقی تر بودن نیاز داری، مطمئن باش.موفق باشی .
پاسخ:سلام مي بخشيدديرتاييدكردم من جواب شماروهم نوشتم فقط يه كم ديراومدم سروقت وبلاگم


امير حسين
ساعت20:03---11 آبان 1391
http://amirxiii.persianblog.ir/

ساعت19:58---11 آبان 1391

خانوم فاطمه خانوم چرا او نظر منو سرشو زير آب كردي؟درضمن من لينكت كردم خوشحال ميشم باهم همكاري داشته باشيم 

پاسخ:من معمولاهمه ي نظرات رو تاييدمي كنم اين دفعه يه كم ديرشد اونم به بزرگي خودتون ببخشيد سرم شلوغ بود



الیس
ساعت19:29---11 آبان 1391
fateme junam mer30 ke omadi nazaninam
bazam pishe man bia dooste man


الیس
ساعت19:09---11 آبان 1391
salam webet alie doostam khoshhal misham be manam sar bezani

ساعت22:04---10 آبان 1391

سلام دوستم، نه قبول ندارم. چادر فقط و فقط یه پوششه.چیزی که باعث میشه آدما کارهای غیر اخلاقی انجام ندن همون اراده و مهمتر از اون وجدانشونه. ببین یه دختر ،اصلا یه انسان با هر لباسی می تونه سعی کنه کارایی که در شانش نیستو انجام نده. البته اگر تعریفت از شان آدما فقط محدود به حجاب نباشه. می دونی به نظر من اصلا حجاب معیاری برای خوب بودن یا بد بودن آدما نیست.نمی دونم میتونم منظورمو برسونم یا نه؟ الان خیلیا تو جامعه نسبت به چادریا دید خوبی ندارن. این غلطه 100% . و یه سریا هم مثل شما فک می کنید چادریا به قولی پاک و منزهن. اینم غلطه .بازم میگم چادر فقط و فقط یه لباسه، مثل هر لباس دیگه ای و قدرت جادویی نداره.

پاسخ:نميتونيم بگيم چادرهيچ قدرتي نداره اصلااگرهيچ كاري هم نكنه اين كارروميتونه بكنه كه ماروازديدنگاه هاي هرزه حفظ كنه و به دخترخانماي گل يه شخصيت ويژه بده چادريه محدوديته يه محدوديت خوب كه آدم وقتي چادرروسرش مي كنه نميتونه طرف كاراي ديگه بره و اونوقته كه معني حجاب رودرك مي كنه

راستي آقااميرحسين هم همين فكررومي كردند درصورتي كه اصلااين جورنيست ماهيچ وقت نگفتيم ونميگيم كه همه ي كساني كه چادرندارن گناهكارن وهمه ي كساني هم كه چادردارن اسطوره هستند فقط ميگيم كه چادرخوب رو خوب ترميكنه



امير حسين
ساعت21:14---10 آبان 1391
شايدم اونطور كه شما ميگيد باشه،چشم دوباره ميخونم و جوره ديگه نيگا ميكنم،در ضمن من با چادر مخالف نيستم،چادر هم نوعي حجابه و به قول شما بهترين،من منظورم اين بود كه هيچ اجباري در كار نباشه بهتره،شما هم كاره خوبي ميكنيد كه اين فرهنگي كه يواش يواش داره به دست فراموشي سپرده ميشه رو زنده نگه ميداريد.....

ساعت17:22---9 آبان 1391

سلام، فک نمی کنی حرفت خیلی غیر واقعی و غیر منطقیه؟ یعنی واقعا هر خانمی چادر سر کنه خوبه یا خوب میشه؟ببین این حرف تو اینو میگه: هر کی هر کاری می خواد بکنه ولی با چادر خوب میشه؟(حتی به خوب جلوه دادن هم رضایت نمیدی!!!!!) نه واقعا دلم می خواد خودت عمیق فک کنی ببینی حذفت قشنگه؟ بدون تعصباااااا

پاسخ:ببين اگه يه دخترخانم،چادرسرش كنه وسعي كنه ازكارهايي كه درشأنش نيست خودداري كنه صددرصداين چادروصدالبته اراده ي خودش باعث ميشه كه اين دخترشخصيت خوبي پيداكنه من اين حرف رو جداازداشتن تعصب ميگم چادرهرچي هم كه باشه بازماروازانجام دادن خيلي ازكارهابازميداره اين حرف روقبول نداري؟؟؟



امير حسين
ساعت15:14---9 آبان 1391
سلام فاطمه خانوم،من هم طرفدار چادر هستم،ولي شما خيلي داريد تند ميريد،اينطور كه شما ميگيد فقط باعث تنفر ميشه نه جلب افرادي كه چادري نيستن،اونجور كه من متوجه شدم نظر شما اينه كه اونايي كه چادري نيستن جاشون جهنمه و اونايي چادرين بهشتين،منظور حجابه نه چادر،چادر هم نوعي حجابه كه خانوما رو از چشم هرزه مردم اين شهر در امان ميداره،باز اين هم دليل نميشه كه قطعا بگيم كي جاش جهنمه و كي بهشت،گاهي كوچكترين كاري كه از اين بشر دو پا سر ميزنه آدم رو به تعالي سوق ميده و گاهي هم به قعر جهنم ميبردش،تنها خداست كه از نهان ما آدما با خبره و لا غير،بازم ممنون از وبلاگ خوبي كه داري....
پاسخ:سلام به نظرمن شمابرداشت هاي بدي ازنوشته هاي من كرديد من هيچ وقت هيچ وقت نگفتم كساني كه چادري نيستندجاشون توجهنمه اصلانميدونم شماچرااين حرف روميزنين من بارهاگفتم دراين وبلاگ هيچ اجباري دركارنيست فقط بهترين نوع حجاب معرفي ميشه من حرف شماروتاييدميكنم مانميتونيم تعيين كنيم كي جاش بهشته وكي جهنم اصلا كاري هم به اين موضوع ندارم چون فقط خودخدااين روميدونه به نظرمن بهتره شما مطالب رودوباره بخونيدشايددچارسوء تفاهم شده باشيد


solaleh20
ساعت23:16---6 آبان 1391


سلام دوست عزیز لطفا وبلاگ من را با نام هر چی که دوست داری لینک کنید و وبلاگ خودتون رو در سیستم تباد
ساعت11:05---6 آبان 1391
سلام دوست عزیز

لطفا وبلاگ من را با نام هر چی که دوست داری لینک کنید و وبلاگ خودتون رو در سیستم تبادل لینک هوشمند قرار دهید.
اینم لینک www.mohamadblog.loxblog.com


سمیرا
ساعت17:39---5 آبان 1391
سلام عزیزم ..منم میخام یه سایت خوب واسه امام حسین بزنم چون چیزی به محرم نمونده ..قبلنا فقط در زمینه عشق وعاشقی نوشتم ..اگه میتونید کمکم کنید ..درضمن اگه موافق بودید تبادل لینک کنیم

f
ساعت16:55---4 آبان 1391
منو با اسم کرمانجلایین لینک کن و با نظر خبر بده تا منم تورو لینک کنم

ali
ساعت10:23---3 آبان 1391
سلام/خسته نباشی/تو دعای پرفیض عرفه جوون های این مملکتو از دعای خیر بی بهره نزارین/راستی اگه بهم سر زدید به پست(به سمت جامعه پیر)نظر بدهید/یاعلی

نادرزمانی
ساعت17:02---2 آبان 1391
احسنت. عالی بود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, ] [ 15:14 ] [ فاطمه ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

حجاب فرصتی برای پروانه شدن حجاب تنها گنجی است که تمام نشدنی ست.. حجاب حفاظی است درمقابل تیرهای زهرآگین چشم نامحرم... حجاب یعنی حجاب نه هیچ چیز دیگر...
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 210
بازدید کل : 20953
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 307
تعداد آنلاین : 1

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

بهترين كدها در صبادانلود





Up Page

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


دریافت کد حرکت متن بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز